Rendkívüli munkarend a megyei önkormányzatnál

A Kormány veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelete alapján az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a dolgozók egészségének és életének megóvása érdekében a Pest Megyei Önkormányzati Hivatalban 2020. március 18-tól rendkívüli munkarend lép életbe a következők szerint.

Az ingatlanközvetítő és ingatlanvagyon értékelő nyilvántartásba való felvétel kezdeményezése kapcsán ügyfélfogadás a Hivatalban nem lehetséges. A szükséges dokumentumokat postán lehet beküldeni, vagy szkennelve az alábbi linken részletezettek szerint.

A munkaidő a Hivatalban hétfőtől péntekig 8.00-14.00 óráig tart. Az egyéb feladatokat távmunkavégzés keretében látják el a Hivatal munkatársai.

Kérjük, hogy csak rendkívül fontos esetben keressék fel személyesen a Hivatalt, és ez esetben is előre egyeztessenek a kollégával, hogy bent tartózkodik-e az adott napon.

Türelmüket és megértésüket köszönjük !

www.pestmegye.hu

 

 

Friss híreink

facebook

net4eu